2011. március 3., csütörtök

Bolognai spagetti

Én készítem a világ legfinomabb bolognai spagettijét. A párom szerint. És én hiszek neki. 


Hozzávalók:

  •  1/2 kg sertés darálthús
  • 1 fej hagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 2 konzerv hámozott paradicsom (vagy 1 nagy doboz)
  • 1,5-2 ek. sürített paradicsom
  • 4 tk. cukor
  • 2-3 tk. oregano
  • kakukkfü, bazsalikom, rozmaring ízlés szerinti mennyiségben
  • só, bors
  • olivaolaj
A hagymát felaprítjuk, olivaolajon aranyszínüre pirítjuk. Hozzáadjuk a húst, megvárjuk míg kifehéredik, sózzuk, borsozzuk, az apróra vágott fokhagymát is beletesszük és fedö alatt majdnem készre fözzük. Ez idö alatt a paradicsomot apróra vágjuk, egy kicsit össze is törjük egy villával, majd cukrozzuk. Ha husi már majdnem megfött, hozzáadjuk a paradicsomot, majd a többi zöldfüszert. (Nem szoktam méregetni, miböl-mennyit teszek bele, a lényeg, hogy az oregano domináljon.) Ha egyet rottyant, belekeverejük a sürített paradicsomot. Ha nem elég a szósz, adhatunk hozzá a konzervparadicsom megmaradt levéböl vagy vizet. Forrástól számítva még 10 percig fözzük és kész! Spagettivel tálaljuk.

1 megjegyzés:

  1. Nem vagyok hiszékeny ember, de a látvány meggyőző, ezért el kell hinnem, amit a párod mond :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...