2011. május 1., vasárnap

Díjat kaptam :)

Nagyon köszönöm Marianak, hogy gondolt rám és engem is megajándékozott ezzel a kedves díjjal. Nagyon büszke vagyok rá!!!


A szabály értelmében 10 dolgot el kell árulni magamról. Nézzük csak:
  1. Három éve Portugáliába költöztem, mivel párom portugál.
  2. Eredetileg angol tanító néni vagyok, bár jelenleg nem dolgozom.
  3. Nagyon nagy kutyabarát vagyok.
  4. Mindig is szerettem a kreatív dolgokat, de kézügyesség híján nem igazán találtam meg azt az elfoglaltságot, amiben ki tudtam volna teljesedni. Ezért kezdtem bele a blogírásba....
  5. ...és nagyon szeretem, mint ahogy fözöcskézni is.
  6. Nagyon édesszájú vagyok, úgyhogy szerencse, hogy jó géneket örököltem és nem látszik rajtam, mennyi édességet eszek.
  7. A párom is támogatja a blogomat, mert amióta megvan (a blog), majdnem minden nap meglepem valami újdonsággal.
  8. Szinte semmilyen tejterméket nem szeretek: a túrót csakis Túró Rudi, Milli krémtúró és túrógombóc formában, a tejet csak kakaósan, sajtot csak pizzán, tejfölt max. fözelékben.
  9. Nagyon szeretek utazni, kirándulni.
  10. Imádok haza menni a családomhoz.
A díjat ajánlanám elsösorban Marianak valamint:
...és minden kedves blogot író társamnak.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám! Már korábban volt egy ilyen bejegyzésem, de gyorsan módosítottam és belinkeltelek oda (http://colorsinthekitchen.blogspot.com/2011/04/koszonet.html) szép hetet!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál! A macaronnak pedig nyugodtan állj neki. :) Az epres semi-frio tortád szenzációs! Hasonlót készítettem a májusi Kifőztükbe, úgyhogy egy rugóra járt az agyunk! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám, igazán megtisztelő. Már korábban kaptam ezt a díjat és beírtam, hogy Tőled is kaptam. Szép hetet kívánok.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm a díjat, jó érzés, hogy rám is gondoltál, érdekes volt többet megtudni rólad. Én is már egyszer megkaptam ezt a díjat, jobbfelől az oldalsávba kitettem, és oda kiírtam a tulajdonságaimat is, ott elolvashatod, belinkellek téged is oda.

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...