2011. június 30., csütörtök

Kukoricapelyhes csirke - most olaszosan

Nemrég készítettem füszeres csirkemellet kukoricapehely bundában, ami nagyon fincsi lett. Most kipróbáltam úgy, hogy joghurt helyett füszeres (oregano, bazsalikom, kakukkfü, ici-pici cukor) paradicsomszószba mártogattam bele a csirkemell darabkákat és utána hempergettem bele a kukoricapehelybe. Majd 200 fokos sütöben megsütöttem. Így is finom lett!


Egy csipet Facebook oldalán pillantottam meg a minap, hogy otthon már kezdödik a kukoricaszezon. Hú, szerintem én vagyok a világon az egyik legnagyobb kukorica rajongó és óriási pechemre nálunk nem lehet kapni (+1000 pont Magyarországnak)!!! De annyira megkívántam, hogy vettem vákuum csomagolt fött kukoricát, csak a feeling kedvéért...

Nézzük, ma hova megyünk strandolni!



 

Ma Lagoa városkától nem messze fekvö Carvoeiro strandját választottam. Nekem ez az egyik kedvencem, a fekvése miatt. Ez egy picike öböl, sziklákkal körbezárva, egyböl a halászfalu "közepén".

7 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes fogás.
    A falu gyönyörű.
    Kérlek nézz be hozzám, játékra szeretnélek invitálni :)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen átadom az éves kukorica adagomat, egy öbölbeli úszkálásért:-))) Nagyon guszta a végeredmény!

    VálaszTörlés
  3. Hát az olaszos vonal is bejön nálunk nagyon, tetszik és mindenképpen ki fogom próbálni igy is. Itt sem lehet kukoricát kapni, ezek a norvégok nem tudják mi a jó:) De vasárnap megyünk haza 2 hétre, kukoricát fogok enni, meg túrót, meg lecsót:)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Kata! Áll az alku ;)

    Kedves Trollanyu, én augusztusban megyek haza és kukoricát fogok enni lecsóval :D Egy cipöben járunk...

    VálaszTörlés
  5. Na, ezt ki KELL próbálnom! Némi reszelt sajt nagy bűn lenne rá szerinted?

    (nézz be hozzám, van számodra valamim :))

    VálaszTörlés
  6. Guszta ezzel a kurkoricával is bár gondolom nem olyan mint az itthoni.Gyönyörű helyeket láthatsz, ahová sokan elsem jutunk, igaz ennek ára van a honvágy!

    VálaszTörlés
  7. Igen kedves Éva, fején találtad a szeget! Egyrészt a kukoricával, másrészt a honvággyal kapcsolatban :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...