2011. június 27., hétfő

Praia dos Salgados, a sós strand - édesszájúaknak is

Itt vagyok, ragyogok, napelemeket feltöltöttem. Három napig a hasamat süttettem, szó szerint. Mivel párom családja Algarveból származik, nagyszülei a mai napig ott élnek, nagyon kiváltságos helyzetben vagyunk. Bármikor leugorhatunk a portugál riviérára. Ehhez nem tudok hozzászokni, hiszen a tengerpart nem természetes közegem, én balatoni lány vagyok. És tudjátok mit? A Balatonba ezerszer szívesebben csobbanok bele, mint az óceánba: nem hullámzik, nem hideg és édes!!! Föleg a szívemnek. Az óceánt távolról szeretem, csodálom és azért néha meg is mártózom benne. Általában Salgados strandját válasszuk, ahol több kilométer hosszú az aranyló part.




Nagyon szuper idö volt, meleg, de a szél kellemesen fújdogált. Így célomat elértem és sikerült egy kis színre szert tennem :) Párom szüleinél, a nagyszülöi háznál volt halvacsora is: grillezett makréla és szardínia. Én a makrélára esküszöm... Most irány a konyha, próbálom kifundálni, mi legyen az e heti menü!

8 megjegyzés:

  1. De jó látni egy kis óceánt! :)
    Még akkor is, ha a mi kis Balatonunk édesebb. Esso is élvezte a kiruccanást? Elmúlt a "nem-akarok-sétálni" időszaka?

    VálaszTörlés
  2. Hááát, a séták még nem mindig tökéletesek, de már sokat javult a helyzet. A tengerparton semmi gond nem volt, nyargalt lelkesen :D

    VálaszTörlés
  3. De nyaralnék én is egyet valahol, hát az óceán az nem jön számításba, sőt a Balaton sem, marad a strand egyelőre.

    VálaszTörlés
  4. Az előbb Portugáliáról volt film a Travel-en. Gondoltam Rád. Azt mondták, hiába van hőség, az Óceán mégis hideg marad. De azért biztosan nagyon jó volt, még ha a Balatont jobban szereted is :)

    VálaszTörlés
  5. Még mindig csak irigykedni tudok:) Tengerből itt sincs hiány, de jéghideg. Igaz tavaly augusztusban sokat fürödtek benne a gyerekek. Jó lehetett és biztos kipihented magad:)

    VálaszTörlés
  6. http://gasztro-szepseg-es-sokmas.blogspot.com/2011/06/ismet-dijat-kaptam.html

    Nézz be hozzám, díj vár rád!

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...