2011. október 4., kedd

Macaront ettem Mentonban

Bizony ám! Méghozzá életemben elöször. Természetesen nem a hétvégén ugrottunk el Franciaországba, hanem még a nyáron.


Menton, az olasz-francia határon fekszik és a citrom fövárosa. Ennek jegyében mindenhol lehet kapni helyi készítésü limoncellot, ami olasz, de itt francia... Be is tértünk egy limoncello boltba, ahol "mandarincellot" kóstoltunk. Hú, szerintem sokkal finomabb! Úgyhogy már elhatároztam, hogy amikor a papáéknál érik a mandarin télen, én is készítek ilyen likört! Már alig várom!

És végre ettem macaront! Pisztáciásat és málnásat. Nagyon finom volt, lehet, majd egyszer én is sütök, bár egy picit macerásnak tünik és annyira pedig nem ájultam el töle, mint amennyire azt hittem, hogy el fogok.


Inkább lehet, hogy majd létrehozok egy tradíciót és amikor Franciaországba visz az utam, mindig betérek egy macaronra...

Más: Amint már észrevettétek már megint megváltozott a külsöm. Nekem nagyon tetszik, szerintem cuki a háttér, de mégsem vagyok biztos a dolgomban. Ugyanis kaptam olyan visszajelzést, hogy szinte semmi nem látszik a háttérképböl, azaz kb. így jelenik meg:


Az a gyanúm, hogy ez a formátum a régebbi tipusú (nem 16:9-es) monitorokon jelenik meg, illetve akik nem laptopot használnak. Így tényleg nem valami csinos az oldalam, nem is látszik, hogy a jobb oldalon egy kiskanál van :( Nálam így jelenik meg az oldalam és remélem még sokaknál:


Így azért pofásabb szerintem. A kérésem az lenne, hogy ha van 1 percetek, írjátok meg nekem megjegyzésben, hogy az 1. vagy a 2. formátumban láttok engem. Csak kíváncsiságból... Köszönöm szépen!

12 megjegyzés:

  1. A macaront még én sem kóstoltam, de tervezem, mert már annyit hallottam róla.
    Én személy szerint a 2. formátumban látlak. Tetszik a régies kiskanalad. :)))

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik az új háttér! én is úgy látom ahogy Te.

    VálaszTörlés
  3. Laptopom van, rendesen látlak. Kockábban nyilván más, de valószínűleg másé is.

    VálaszTörlés
  4. Én is a teljes verziót látom, és tetszik.;)

    VálaszTörlés
  5. hmmm...akkor egyedül én az 1? és laptop.
    mandarinis itóka receptet meg várom.

    VálaszTörlés
  6. Akkor gyakran menj Fro.-ba, hogy macaront ehess. :-)

    Nekem az első jelenik meg, de kettest is tudok, ha az oldalsávból kiveszem a kedvenceket. Engem nem zavar így sem, mivel a sajátomat is így látom, mint az egyest.

    VálaszTörlés
  7. Na, ez a "télen érik a papáéknál" most kicsit idevágott, irtóra elsárgultam, látszik? :))))

    1 és laptop, még valamikor a vízözön előttről... Ebben az esetben a megoldás: ctrl - , így máris jobban látható másnak is a kanalad. ;))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon finom lehetett a macaron. A blog új külseje nagyon klassz, szerintem attól függ, ki mekkora képernyőn nézi. Például van nekem egy kics laptopom, az a legkisebb képernyős, azon nem látszódik a széle, de nagy képernyőn igen.

    VálaszTörlés
  9. Nálam az első variáció látható laptopon.

    VálaszTörlés
  10. Akkor ezek szerint még a laptopokon sem egyformán jelenik meg a háttér... Sebaj, most egy darabig marad ez a háttér, sokat dolgoztam vele és azért úgy látom tetszik Nektek! Köszönöm lányok, hogy válaszoltatok!

    VálaszTörlés
  11. Nekem számítogépem van és az 1.szerint látlak.

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...