2012. január 15., vasárnap

Kedvenc szakácskönyveim, Makacska konyhája játék!

Makacska konyhája elsö blogszülinapja alkalmából egy nagyon ötletes játékot hírdetett meg, amiröl itt olvashattok. Az volt Kati kérése, mutassuk be kedvenc szakácskönyvünk. Íme az enyémek:
Az elsö, a legújabb kedvencem, a blogon már említett Nagy tésztáskönyv, amit Karácsonyra kaptam a páromtól. Sok jó recept van benne, párat már el is készítettem és mind nagyon ízlett.


A múltkor már bemutatott Donald kacsa szakácskönyvét most sem tudom kihagyni, mivel ebböl kezdtem sütni. Ötletes, finom és egyszerü sütemények és ételek vannak benne, nem csak gyerekeknek :))
Kép innen:
A következö nálam is Horváth Ilona szakácskönyve, ami szerintem minden rendes lánynak ott van a polcán. Sok alapvetö magyar étel megtalálható benne, sokszor felcsapom manapság is, ha elakadok valamiben. Anyukámnak és nagymamáimnak is megvan, totális saláta állapotban :D Nekem ez a kiadás van a polcomon:

Kép innen:
Továbbá szeretem még Stahl Judit muffinos könyvét is, ebböl is készült már a blogra, például a Portóis muffin.
Kép innen:
Szeretném gyarapítani a szakácskönyveim számát, például Nigella vagy Jamie könyvekkel, de sajnos nagyon borsos az áruk. Néha egy-egy akcióban ki lehet fogni fantasztikus könyveket, mint például a Tésztavarázst, ezt Karácsonyra meg is kaptam :)
Kép innen:
Nekem még nincs túl nagy gyüjteményem, de azért minden évben 1-2 szakácskönyvvel gyarapszik a polcom.


1 megjegyzés:

  1. Ó... ezek mind csodásak, egy olyan Nagy tésztáskönyvet én is szívesen elfogadnék, és Michel Roux könyvét is szívesen látnám a polcomon. Jó neked, hogy már elhozta az angyal:)
    Köszönöm a könyvajánlót, hogy velem ünnepelsz, játszol:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...