2012. április 29., vasárnap

Receptjeim a Stahl magazin különszámában

1-2 hónapja keresett meg a Stahl magazin csapata, hogy lenne-e kedvem szerepelni Recept&Rejtvény című különszámában, 14 másik gasztroblogger társaságában. Naná, hogy volt kedvem! Ez az első alkalom (és remélem nem az utolsó), hogy nyomtatásban látom vissza magam, receptjeim és fotóim. Nagyon szép, igényes lett a kiadás, csupa szuper recepttel, sok ismert és kedvelt gasztroblogger közreműködésével.

https://www.facebook.com/stahlhu

Természetesen én két portugál recepttel készültem. Nagyon örültem a lehetőségnek, remélem követi majd több is a jövőben...

18 megjegyzés:

  1. Gratulálok, kár hogy nem mutatod be a receptjeidet.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok csak így tovább!

    VálaszTörlés
  3. Megyek, és megveszem...megveszlek :-D! Remélem, jól vagy, régen hallottam felőled!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy! Jól vagyok, csak mostanában lóti-futi üzemmódban vagyok, nincs sok időm a blogra sem :)

      Törlés
  4. Engem is megkerestek, de azóta sem hallottam felőlük. Kértek receptet is, adtam...Véletlenül nem vagyok benne? Már el is felejtkeztem róla...De legalább neked sikerült! Gratulálok! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kriszti! Átlapoztam újra, de nem láttalak az újságban....

      Törlés
  5. Én is szeretettel gratulálok!!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Mindenkinek a sok kedves gratulációt!

    VálaszTörlés
  7. Woooo! Ez nem semmi! Gratulálok!!! :D

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok az elismeréshez, büszke lehetsz a munkádra!! :-))

    VálaszTörlés
  9. Kopp-kopp Szomszéééd! Ugye jössz már lassan, olyan Borstalan az élet így nélküled :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy Adél! Már itt vagyok a szomszédban, csak amikor hazaérek elég sok a házkörüli teendöm :) De már nekem is hiányzik a "blogoszféra" :)

      Törlés
  10. Megvettem otthon az ujsagot! Nagyon tetszik a recepted is benne. Jo nehezek a rejtvenyek, szoval nem biztos, hogy bekuldom oket...baby brain;)

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...