2012. április 11., szerda

Sütizés Sintrában

Tegnap már említettem, hogy Húsvét hétfön (ami itt sima munkanap) kirándultunk egyet. A gyönyörü kis Azenhas do Mar nevü faluban jártunk (képes leírás róla itt), ami Sintra mellett található. Természetesen nem tudtunk szó nélkül elmenni Sintra mellett sem, egy sütire betértünk a híres Piriquita cukiba. Mi mást választottam volna, mint az egyik helyi finomságot, azaz a travesseiros de Sintra-t.


Ez a süti nem más, mint mandulás tojáskrémmel töltött leveles párna. Nagyon könnyen lecsúszott, simán küldtem volna utána még egyet, de türtöztedtem magam...


Tavaly itthon is megpróbáltam elkészíteni és nagyon jól sikerült, tényleg hasonlított az eredetire, bár én kevesebb krémmel töltöttem meg karcsúságom megörzése végett és a tojássárga mennyisége is kevesebb volt (így inkább lett tojásos mandulakrémes, mint fordítva ), de ez semmit nem vont le az értékéböl, nagyon finom lett a végeredmény. Az én általam készített süti receptjét itt megtalálhatjátok.



3 megjegyzés:

  1. Milyen fura, hogy van ahol munkanap a Húsvét hétfő. Azért remélem kellemesen teltek ezek a napok! A sütit benéztem nálad, nagyon étvágygerjesztő!! :)

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő nagyon csábító! Szívesen letesztelném! :o)

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...